اطلاع رسانی هفتمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه در سایت بازار کار مرجع اخبار استخدامی کشور
ارسال شده در تاریخ :
? هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
┄┅┅┅✿✾❀✾✿┅┅┅┄
?اطلاع رسانی هفتمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه در سایت بازار کار مرجع اخبار استخدامی کشور
┄┅┅┅✿✾❀✾✿┅┅┅┄
به گزارش بازارکار به نقل از ایلنا، انجمن روانشناسی تربیتی ایران با برگزاری همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه به دنبال انتقال بهترین تحقیقات و ایدهها در این زمینه از سراسر جهان است. مخاطبین همایش شامل اولیاء و معلمان – مدیران، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران حوزه آموزش هستند.
علاقهمندان به شرکت در هفتمین همایش بینالمللی روانشناسی مدرسه میتوانند جهت ثبتنام و ارسال چکیده مقاله با ورود به سایت همایش به آدرس https://۷th.iepa.ir/ و مطالعه دقیق مراحل ثبتنام و دستورالعملها نسبت به بارگذاری و ارسال چکیده مقاله با توجه به نکات زیر اقدام کنند:
مهلت ارسال چکیده مقاله تا تاریخ ۳۰ آذر۱۴۰۲ و ارسال متن کامل مقالات تا ۲۰ دی۱۴۰۲ است.
محورهای همایش
۱. سیاستگذاری در آموزش (آموزش پایه و قبل از دبستان، آموزشهای نیازمحور اشتغال)
۲. مدارس، فناوریهای نو، هوش مصنوعی و نظامهای آموزشی
۳. آموزش، مطالعات تطبیقی، فرصتها و چالشها
۴. پیمایش در دنیای دیجیتال (ارتقای سلامت روانی جوانان در عصر فناوری)
۵. ارزشیابی، رتبهبندی مدارس و معلمان
۶. استعدادیابی دانش آموزان، روشها، فرصتها و چالشها
۷. آسیبشناسی مدارس، کلاسهای آمادگی کنکور و آزمونهای ورود به دانشگاه
۸. غربالگری سلامت، تغذیه و بهداشت مدارس
۹. خانواده و تعامل با مدرسه و آموزشهای خانواده
۱۰. سلامت اجتماعی، پیشگیریهای رشد مدار، آسیبهای اجتماعی و مداخلات
۱۱. مدرسه و دانش آموزان با نیازهای ویژه (پیشگیری، تشخیص، درمان، آموزشهای ویژه)
۱۲. ورزش در مدارس، ضرورتها، چالشها و پیامدها است.
https://bazarekar.ir/93961/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%85/
? دبیرخانه هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
?کانال همایش در تلگرام (https://t.me/Hamayeshmadreseh)
?کانال همایش در واتس آپ (https://chat.whatsapp.com/F3WG1UA3uM4Eh9NpM0MnjB)
?کانال همایش در ایتا (https://eitaa.com/hamayeshmadreseh)